مائیک - s آٹو ٹریڈر




مائیک ے آٹو ٹریڈر مائیک آٹو تاجر ایک مفت بائنری اختیارات ٹریڈنگ نظام ہے. نظام کی ان اقسام عام طور پر بہت بائنری آج بدنام کر رہے ہیں لیکن میں صرف T اس موقع پر ٹیکہ سکتا ہے تاکہ اس ڈویلپر بائنری اختیارات کمیونٹی میں ایک ساکھ ہے. آج میں ایک کا جائزہ لینے کے فراہم کرنے اور آپ مجھے لگتا ہے کہ بتانے جائے گا. آپ کی درجہ بندی: (87 ووٹ، اوسط: 2.33 سے باہر 5) لوڈ کر رہا ہے مائیک ے آٹو ٹریڈر جھلکیاں مائیک بروکر جائزے، حکمت عملی کی ایک مٹھی بھر اور یو ٹیوب ویڈیوز کے ایک گروپ کے ساتھ ایک ویب سائٹ چلاتے ہیں. انہوں نے کہا کہ ایک دوسرے کے ساتھ اپنے نظام، مائیک آٹو تاجر ڈال کرنے کے لئے اس مارکیٹ میں ملوث ہونے کے بعد فیصلہ کیا. یہ ایک 100٪ خود کار ثنائی کے اختیارات سافٹ ویئر ہے. میں مائیک کی ویب سائٹ کے صفحہ اول پر ویڈیو دیکھنے کے لئے فیصلہ کیا ہے اور وہ بائنری اختیارات مارکیٹ میں سب سے زیادہ مقبول یو ٹیوب کا چینل ہے کہ کس طرح کی وضاحت کرتا ہے. انہوں نے کہا کہ ان کی ویب سائٹ اور وہ لوگوں سے بچنے میں مدد ملی ہے کہ گھوٹالے میں سے کچھ کے بارے میں معلومات کے ساتھ ہمیں فراہم کرتا ہے. یہ بائنری آج میں نے یہاں کیا کچھ ہے اور تو میں اس کی وجہ سے یقینی طور پر ہمدرد ہوں. مائیک کے بارے میں باہر تلاش کرنے کے بعد میں اب بھی سافٹ ویئر خود کے بارے میں سوچ چھوڑ رہا ہوں. مجھے سچ میں اپنے بائنری اختیارات بروکر اکاؤنٹ میں چابیاں دینے سے پہلے وہ مائیک آٹو تاجر کی طرف سے استعمال کیا جا رہا کی حکمت عملی کا پیچیدہ تفصیلات میں ملے گا کہ امید کر رہا تھا. اس مائیک آٹو ٹریڈر کی طرح دیگر بائنری اختیارات نظام کے برعکس گاہکوں 7 مختلف بروکریج اکاؤنٹس کے ساتھ سائن اپ کرنے کی اجازت دیتا ہے. ہم اس نے ہمیں اس پر یقین کرنے کے لئے یہ آسان بنا دیتا ہے جس میں صرف ایک بروکر کے ساتھ ایک براہ راست منسلک نہیں ہے. 7 بروکرز GTOptions کے، Titantrade، Lbinary، انٹرایکٹو اختیار، OneTwoTrade کے، OptionRally کے اور BigOption ہیں. مجھے سچ میں اب ایک طویل وقت کے لئے ان کے ساتھ کیا گیا ہے کیونکہ اپنے بروکریج باس سرمایہ استعمال کو ترجیح دیتے ہیں اور میں ایک اعتماد اور ان کے ساتھ سکون کی سطح دونوں. ان سافٹ ویئر کے ساتھ مطابقت رکھتا ISN T افسوس کی بات ہے میرے بروکریج تو میں شاید T اس کے ساتھ ملوث ہو رہی ہے جیتا لیکن کہ آپ نے ٹی ٹی چاہیے مطلب نہیں کرتا. میں پناہ گاہ نے ابھی تک اس کی کوشش کی وجہ سے وقت میں اس مرحلے پر میں نے مائیک آٹو تاجر میری سفارش دے نہیں کیا جائے گا. مجھے سچ میں سافٹ ویئر کو کامیابی استعمال کرتے ہیں کہ کچھ لوگوں سے سننے کے لئے چاہتے. میں تحقیق لیکن پناہ گاہ ٹی کے بہت تھوڑا سا اپنے آٹو ٹریڈنگ کے نظام کے ساتھ تجارت کی جاتی ہے کہ کسی حقیقی صارفین کے لئے کے قابل ہو گیا ایسا کرنے کی کوشش ہے. میں نے کچھ لوگوں کو ماضی میں فراہم کی سگنل کی خدمت اچھا ہے لیکن اس نئی سروس کے بارے میں کچھ نہیں تھا کہ کہہ پایا. آپ اس سافٹ ویئر استعمال کرتے ہیں تو مجھے بتائیں اور آپ کو استعمال کرتے ہیں تو اس نے مجھے آپ کو تو میں بہتر بائنری آج کمیونٹی کو مطلع کر سکتے رہا ہے کے نتائج میں سے کچھ ظاہر کریں. آج اس کا جائزہ لینے کے پڑھنے کے لئے اور ایک بار شکریہ میں یہ سرمایہ کاری کے قابل ہے تو آپ کو پتہ چل جائے گا نظام کا ایک بہتر تفہیم حاصل کرنے.